En primer lloc el fet d’haver de cuidar un insecte pal ens va sorprendre bastant a tot el grup i alhora cridar l’atenció. No teníem coneixement sobre aquest insecte però des de el primer moment ens ha agradat molt l’idea  de descobrir com havíem de cuidar i cobrir les necessitat de “l’insecte pal” per tal de mantenir-ho viu tot un quadrimestre.
El fet de tenir un ésser viu compartir i fer-nos càrrec per tal d’estudiar-lo ens ha resultat molt motivador i ens ha fet percebre la dinàmica de classe molt més interessant. Alhora, al haver de tenir cua d’aquest insecte ens obliga a responsabilitzar-nos i treballar en grup per compartir les vivències i experiències personals. 
 També  és una manera d’ apropar-nos una mica més al medi que ens envolta, voler descobrir-ho, respectar-ho i tenir cura. Entendre alhora que la vida dels ésser vius està en constant relació amb el medi que els envolta i si es canvien les condicions pot afectar la seva vida, per tant està sent tot un repte descobrir les necessitats de l’insecte, els seus aliments, el seu habitat... i tot allò que necessiten per sobreviure.
També  és una manera d’ apropar-nos una mica més al medi que ens envolta, voler descobrir-ho, respectar-ho i tenir cura. Entendre alhora que la vida dels ésser vius està en constant relació amb el medi que els envolta i si es canvien les condicions pot afectar la seva vida, per tant està sent tot un repte descobrir les necessitats de l’insecte, els seus aliments, el seu habitat... i tot allò que necessiten per sobreviure.També penso que s’ha triat aquest insecte ja que té una aparença simple però amaga moltes coses per descobrir, a més a més té una durada bastant llarga de vida (un any aproximadament), i per tant podem observar i analitzar els diferents estats o etapes per les que passa.
Penso que es una manera molt propera d’entendre tots aquells aprenentatges teòrics, posar-los a la pràctica i descobrir-los a partir de les nostres pròpies vivències i la nostra pròpia realitat
 
No hay comentarios:
Publicar un comentario